Wednesday, March 25, 2009

Kampong Menteri Ku

assalammualaikum w.b.t kepada semua pembaca blog saya nie....hari nie saya nak cerita pengalaman hari ini dalam saya menjalankan tugas di Kg Menteri, hari ini barulah saya rasa lega kerana org kg dah mula faham kehadiran kami di sana...hari nie kami dapat 4 jemputan untuk ke rumah mereka esok, so nak tak nak kene la pegi yea tak??hehehe....siap ada yang nak rekemenkan anak dara diorang lagi..huhuhu....segan gak dibuatnya...hari ni kami tak mengalami sebarang masalah dalam menjalankan tugas kami..baru lah kami sedar bahawa hanya pengundi yang menyokong Barisan Nasional melayan kami dengan baik, kene pembangkang??mau dihambatnya kami ni keliling kampung??

ape pun kami berbangga kerana dapat berkhidmat untuk masyarakat, kami dah mula kenal dan rapat dengan pengundi Kg Menteri, tapi buat masa nie kami tak dapat nak teka sape yang akan menang....ape pun saya akan lakukan yang terbaik untuk kerajaan yang sedia ada..hehehehe....bab pembangkang ni saya ada satu isu yang best, tapi kami tengah menyiasat kesahihan isu ini kerana ia melibatkan agama dan maruah bangsa, apapun jika maklumat ini benar saya akan dedahkan kepada pembaca dan nilai lah sebaik mungkin...

sekian.

1 comment:

CIVIC Power said...

Baik2 le buat keje kerajaan tuu