Monday, March 16, 2009

Perak

salam semua..fuh syok habis kursus nie..hehehe...skg nie nak saya nak cerita pasal PILIHANRAYA KECIL PARLIMEN BUKIT GANTANG,seperti yang kita semua sedia maklum yang Bukit Gantang akan menghadapi pilihanraya...jadi pada pendapat u all semua lah, sape yang akan menang??bagi BN diorang kene menang gak pilihanraya nie...saya ada bersembang dengan rakan-rakan sewaktu berkursus baru-baru nie...mereka mereka berkata begini "kita adakan semula pilihanraya bagi negeri perak, sekiranya BN kalah, BN akan kalah dengan bermaruah, kalau menang pun menang dengan bermaruah, ini kalau depa ambik alih mcm nie ramai yang tak puas hati.." so ape pendapat pembaca blog saya ini dengan kenyataan yang dibuat???pada saya ada betul nya juga....hehehe...jadi kita nilai lah dengan fikiran yang waras kita...salam

3 comments:

Amalin Ahmad said...

eyt~
slalu die tye soaln cmne????
psl asean ke??

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

betul tu BN kena menang kalau nak jadi kerajaan yang bermaruah. puak satu lagi tu mereka tak kisah asal menang saja... matlamat halalkan cara. pas haramkan islam umno tapi halalkan islam dap kerana lim guan eng suka khalifah umar abdul aziz. tak tau lah apa nak jadi dengan psikologi orang melayu ni.....dulu pun ramai melayu sokong komunis sebab dalam komunis ramai yang pro pas.....sekarang nama Allah pas setuju digunakan oleh org kristien dll..... itulah jatidiri pas tu.... jumpa di taiping yeeeeee....

Anonymous said...

aku setuju jer....betul gak tu..tapi diorang kata tak nak adakan PR kat perak nih...makan belanja skang kan ekonomi meleset