Saturday, March 21, 2009

Kampong Menteri Kuala Sepetang

huhuhu salam semua....saya kene jaga Kampong Menteri, saya telah ditugaskan untuk mencari pengundi,so saya kene la jalan rumah ke rumah,ada sekali tu kene silap rumah saya kene perambat balik..mujur x d balingnye kayu tu...huhuhu tu la antara pengalaman best saya, lagi satu ada la sowang hamba allah nie, sedang saya salam semua org, tiba kat sowang hamba allah tu saya sua tangan, langsung tak bersambut...huhuhuhu sedih btol, ada gak org mcm tu....risik punya risik rupanya dia tu ahli pas...tapi heran la, kalau org pas dia mesti sambut tangan saya kalau saya sua untuk bersalam...tak faham saya...huhuhu mcm nie ke sikap penyokong pas???huhuhuhuhu...apakan daya saya nie hanya menjalankan tugas jer.....huhuhu...

satu hari suntuk duduk kat kg tu dah mcm org takda mak bapak je saya nie..duk merayau-rayau keliling kg cari org, sembang ngan org, kene kejar ngan org....mcm2 lagi...huhuhuhuhu..kita hanya nak membantu tapi kene pulak kat kita nie...tapi saya anggap semua tu cabaran dan dugaan semasa bertugas...hehehe..so kepada semua sahabat saya yang bertugas sebagai pegawai di lapangan harap anda semua tabah dan sabar dalam menjalankan tugas...sekian dulu buat hari nie...
salam

No comments: