Saturday, March 28, 2009

Keputusan

salam semua kepada semua pembaca blog saya nie...hehehe lame gak ek saya g menyiasat, sudahnya ni lah keputusannya..minggu lepas saya telah di kejutkan dengan berita tentang ada parti politik islam yang memberi "zakat" kepada masyarakat cina di pekan kuala sapetang, menurut sumber mereka ini bergerak dalam kumpulan yang kecil bagi mereka ini sukar dikesan, tapi setelah di selidik dan di tanya kepada penduduk tempatan, mereka tidak tahu tentang isu tersebut, akan tetapi saya tidak mengalah...cari punya cari saya dengar org² sembang di kedai kopi, akhirnya keluar juga cerita tersebut tapi mereka kata parti tersebut memberi sumbangan kepada masyarakat cina...

saya hairan, setiap sesi ceramah yang mereka anjurkan, pasti mereka ini mengutip derma, tapi mereka ini boleh pulak memberi sumbangan kepada kaum cina di pekan kuala sepetang.... dari mana datang nya duit tersebut....??saya hanya mendengar dari mulut org nak tuduh sebarangan saya tak berani, apepun mohon lah pihak berwwajib nie g siasat sama ada betol atau tidak...so penat gak g siasat, akhirnya ini saja keputusan nya..geram gak...tapi apakan daya ini saja yang termampu saya coretkan..

sekian..

No comments: